Donat Mg

Donat Mg s pomočjo YouTube oglaševanja do večje gledanosti

 

V sodelovanju z oglaševalsko agencijo Pristop, snovalko videooglasa Roylet, smo pripravili oglaševalsko akcijo za naročnika Donat Mg, ki je potekala v obdobju od 7. septembra do 7. novembra 2015, s ciljem povečanja prepoznavnosti blagovne znamke na sedmih trgih, kjer se voda Donat Mg že tradicionalno prodaja.

 

CILJNA PUBLIKA

Nekoč je bilo ciljno občinstvo vode Donat Mg staro 45 in več let, poudarek pa je bil na pomoči pri težavah, kot so zaprtje in zgaga. Vendar so v podjetju ugotovili nove priložnosti, zato so s prenovo blagovne znamke in širjenjem ozaveščenosti o različnih prednostih uporabe izdelka želeli pritegniti nove in predvsem mlajše uporabnike.

 

PRILOŽNOSTI IN IZZIVI

Voda Donat Mg še ni bila znana izven Slovenije, zato so se pri podjetju odločili, da izumijo Roylet (ang. Royal toilet), po meri narejeno javno stranišče, s katerim lahko uporabnikom prikažejo, kako jih voda Donat Mg razvaja, ko imajo težave s prebavo. Z oglaševalsko akcijo Roylet so želeli razširiti splošno prepoznavnost blagovne znamke na več trgih, kjer se Donat Mg tradicionalno prodaja, in sicer v naslednjih državah: Hrvaška, Srbija, Velika Britanija, Italija, Bosna in Hercegovina ter Črna gora. V Sloveniji so z oglaševalsko akcija želeli utrditi položaj, ki ga voda Donat Mg že ima.

 

OGLAS

V podjetju so se odločili ustvariti zabaven in vabljiv videooglas, ki so ga predvajali na največji svetovni platformi z video vsebino, na YouTubu. S tem oglasom so želeli prikazati, da se zaradi dobre prebave, ki jo omogoča Donat Mg, počutimo kraljevsko, tako kot so se nekoč počutili kralji. Video je ponudil priložnost, da ustvarijo oglaševalsko akcijo, ki je s svojo zabavno video vsebino bila lahko sprejeta na vseh trgih, kjer se voda primarno prodaja.

 

ZAKAJ ADWORDS

Odločitev za uporabo platforme Google AdWords in njenih videooglaševalskih rešitev je bila v tistem trenutku edina prava odločitev. V podjetju navajajo, da Google igra izhodiščno vlogo v njihovem medijskem spletu, saj ima oglaševanje v YouTubu širok doseg in prav tako relevantno občinstvo. Kot prednost YouTuba pred drugimi videooglaševalskimi platformami navajajo stroškovno učinkovitost. S pomočjo povezave med platformo Google AdWords ter kanalom YouTube so spremljali vse podatke, pri tem pa so lahko akcijo nenehno izboljševali in optimizirali. Temu je sledilo tudi spremljanje statistike prek programa Google Analytics.

 

PRIČAKOVANJA

Primarni marketinški cilj je bil doseganje širše prepoznavnosti blagovne znamke na tujih trgih, kot so Hrvaška, Srbija, Velika Britanija, Avstrija itd. Na podlagi tega so si v podjetju zastavili ključne cilje, ki so jih želeli doseči, in sicer: širok doseg, visoko število ogledov, konkurenčen CPV oz. Cost-per-view (strošek na ogled), visok VTR oz. View-through-rate (ogled oglasov).

 

OGLAŠEVALSKI CILJI

Primarni cilj oglaševalske akcije za Donat Mg Roylet je bil vzbuditi širše zanimanje in zavedanje o blagovni znamki na ciljnih trgih zunaj Slovenije, s čimer so želeli doseči mlajšo demografsko skupino. Pri podjetju so se zavedali, da istega učinka ne bi mogli doseči s televizijo, saj njihovi ciljni uporabniki ne gledajo televizije, hkrati pa jim trenutni proračun ne dopušča visokih stroškov, ki so značilni za TV-oglaševanje. V podjetju pravijo, da so imeli v resnici le eno možnost, in sicer objaviti video o Royletu (kraljevskem stranišču) na YouTubu in upati, da bodo dosegli želeno ciljno občinstvo.

 

Študija primera obljavljena v celoti na Google AdWords Blog Slovenia

Donat Mg campaign

Simona Koren, vodja marketinga

Kampanja Roylet je preplet drzne ideje z odlično produkcijo in pametnim načrtovanjem v platformi Google AdWords. Z učinkom smo super zadovoljni, v tej smeri nadaljujemo aktivacijo. We want some more.