Kavarna Slamič

Ciljanje mest v Sloveniji deluje!

 

Targetiranje posamezne kampanje lahko po novem geolokacijsko omejimo tudi znotraj Slovenije in tako targetiramo posamezna slovenska mesta. Novo funkcijo smo kaj kmalu preizkusili skupaj z našim naročnikom Slamič d.o.o. (Kavarna Slamič), ki je lociran v Ljubljani in deluje samo lokalno. Kavarna Slamič je imela v mesecu juniju vrhunske glasbene večere v središču mesta in s pomočjo oglaševanja so želeli te dogodke tudi razprodati.

 

PROBLEM

Podjetja, ki svoje delovanje omejujejo samo na specifično geolokacijo ali mesto, so imela do sedaj kar veliko težav pri oglaševanju na digitalnih kanalih (kot sta Google in Facebook). Omejevanje lokacije namreč ni bilo mogoče, zato so oglas videvali tudi uporabniki, za katere le-ta ni bil relevanten, kar je namesto želenih rezultatov prineslo le povečano porabo budgeta. Na primer: oglasi lokalnega frizerja iz Prekmurja, ki je svoje storitve oglaševal na Googlu in Facebooku, so dosegli tudi uporabnike na Primorskem, za katere pa omenjen salon zaradi oddaljenosti seveda ni bil aktualen. Seveda so obstajale raznnovrstne rešitve te težave, vendar nobena izmed njih ni bila 100% učinkovita. Sedaj se je to spremenilo!

 

REŠITEV

Google in Facebook sedaj ponujata targetiranje glede na geolokacijo tudi v Sloveniji. Ta rešitev je bila za našega klienta ključnega pomena, saj se z njeno pomočjo lahko omejimo le na področje Ljubljane in okolice. Za naročnika smo tako ustvarili specifično strategijo oglaševanja (izbrani digitalni kanali in formati oglasov) in targetiranje omejili na specifično geolokacijo.

 

REZULTATI

Rezultati so bili izjemni predvsem pa efektivni. S pomočjo geolokacijskega targetiranja smo oglase prikazovali samo uporabnikom, ki so se nahajali na izbrani geolokaciji. Obiskovalcev spletnega mesta je bili za 200 % več kot pred kampanjo. Uporabniki so bili v 82 % taki, ki so na spletno mesto prišli prvič, prav tako pa je bila visoka tudi kvaliteta obiska. Naročnik je s pomočjo oglaševanja uspešno razprodal vse koncerte ter bil izredno zadovoljen z našimi storitvami, podporo in svetovanjem.

Kavarna Slamič

Anže

Vidim, da ima online marketing velik učinek, če se ga lotiš pravilno! Prav tako se že veselim našega prihodnjega sodelovanja z vami.