Big Bang

Black Friday

Ko črni petek prinese popuste.

Izziv

Glede na povišano zanimanje slovenskih uporabnikov na ključno besedo »Black Friday«, vzpostaviti in ozavestiti spletne uporabnike o prvi Big Bang Black Friday prodajni kampanji. V času Black Friday popustov povišati obseg prodaje.

Ideja

Naša osnovna ideja je bila vzpostavitev namenske spletne strani, kjer bi že mesec dni pred pričetkom prodaje prikazovali višine popustov v času BF kampanje. Izbranim artiklom smo prikazali odstotke popustov, medtem, ko smo same artikle odkrivali postopoma, vse do BF dne. Dodano vrednost k ideji predstavlja nagovor, v katerem smo uporabnike nagovarjali k prijavi na e-novice, prek katerih so prejeli ekskluziven predčasen dostop do nakupa.

Rezultati

V ključni ciljni skupini (35-44 let) smo v času trajanja kampanje dosegli 105% rast prihodkov, obenem pa dosegli 517% višji revenru iz socialnih kanalov, 216% več transakcij iz socialnih kanalov in nabrali 4000 novih leadov.

Skupno

72%
37%

Mobilno

194%
189%
69%
66%
56%