Mercator

Moja najboljša M-čelada

Ko s svojo čelado zasiješ na smučišču.

Izziv

Izkazati podporo smučarskim skakalcem na spletu prek naročnikove digitalne infrastrukture ter zagotoviti interaktivnost, povezljivost ter odzivnost. Privabiti mlade smučarske navdušence in kampanjo povezati z že obstoječimi akcijami, ki so namenjene podpori smučarskim skakalcem.

Ideja

Naša ideja je bila ustvariti spletno mesto, ki bo povezalo podpornike smučarskih skakalcev in jim prek nagradne akcije omogočalo, da si ustvarijo povsem svojo personalizirano smučarsko čelado.

Rezultati

Oblikovali smo spletno mesto, ki je podpornikom smučarskih skakalcev omogočalo, da so si v času trajanja nagradne akcije skreirali svoje unikatne M čelade.

V sklopu nagradne akcije so sodelujoči v samo dveh tednih ustvarili podobe 1827 čelad. Spletno mesto Moja najboljša M-čelada so obiskovalci obiskali več kot 8.000 krat in si ogledali skupno več kot 21.000 strani. V končnem izboru je sodelovalo 1500 avtorjev, žreb pa je določil 3, ki so svojo čelado tudi prejeli.