Kdo smo?

D’Agency / D’Agencija -e ž (é; î)

  1. 1. Agencija smelega značaja, ki odkrito flirta z vsem, kar diši po napredni digitalni tehnologiji
  2. 2. Podjetje, ki na nekonvencionalen način opravlja marketinške storitve na digitalnih platformah, pri čemer se poslužuje alternativnih načinov razmišljanja.
  3. 3. pog. »Dey hate us coz dey an'us.«

D’Agency je sinonim za komuniciranje naročnikovih sporočil na način, ki je učinkovit in izmerljiv in antonim za večino nebuloznih idej o spletnem marketingu, ki danes krožijo po spletu.

Odkar se je naša družba tesno objela s tehnologijo, smo si odprli prej neslutene dimenzije. V teh dimenzijah, ki so danes že integrirane v naš vsakdan, pa se skrivajo izjemni potenciali. V stiku analognega z digitalnim za doseganje vseh teh potencialov potrebujete le dobrega krmarja. Nekoga, ki ve, kako učinkovito in izmerljivo doseči največ, kar oba svetova ponujata. Zato smo ustanovili D'Agency. Želimo biti najboljši krmarji med analognim in digitalnim.

Kako
delamo

V ospredju naših ustvarjalnih silnic je vedno naročnik. Njegova želja, njegova vizija, njegov cilj. Odpremo mu dostop in razumevanje do vseh platform, ki jih ponuja novi svet in dovolimo, da se njegove usmeritve razvijajo z našim znanjem. Naša nagrada je naročnikov uspeh v digitalnem svetu, tam, kjer so uspehi najtežji.

Kar naredimo, je vidno. Znamo povečati prodajo, ki izvira iz Facebooka za 50 %. Ali pa za 200 % dvignemo obisk spletnega mesta. Vsako idejo vidimo v luči dobre strategije. Zato naše jedro tvori 25 strokovnjakov iz danes nepogrešljivih področij financ, izvedbenega marketinga, medijskega načrtovanja, dizajna, razvoja, UX oblikovanja, digitalnega marketinga, analitike, pa vse do umetne inteligence ter navsezadnje širokega poznavanja kulturoloških in medijskih disciplin. Skupaj, kot utečen in tesno povezan novodobni ceh, ustvarjamo strategije, kostumizirane za vsakega naročnika posebej.

manj o nas, a VEČ oizpeljanih projektih

Tu smo zaradi naročnikov. Zato naš FB page nima 30k všečkov, pa tudi 1k sledilcev na Instagramu nimamo. Vemo, da naročnika ne zanima, kakšno kavo si varijo naši strokovnjaki, ter kdo nam dostavlja sadje. Podobno je z nagradami: te dosegamo za naročnike, pri čemer se osredotočamo na mednarodna priznanja, kot so Effie, Digiday ali Digital Communication Awards (Berlin). Te celo razstavimo.

izpeljanih projektih

Ker dirigent med orkestriranjem Beethovnove 9. simfonije ne tvita in ker Usain Bolt med podiranjem rekorda v šprintu na 100 m ne dela selfijev, tudi mi ne komentiramo svojih dosežkov.
Raje pustimo, da delo govori zase.

Projekti

Uspeh v svetu digitalnega danes mnogi zmotno merijo z enoplastnimi metrikami. Mnoge agencije so zapadle v prepričanje, da vse temelji na suhoparnih web analyticsih. Pri nas teh analitičnih postavk ne vidimo kot rezultat, ampak zgolj kot nujno orodje, ki vodi do končnega rezultata. Premiki med blagovno znamko in uporabniki se ne dogajajo v linkih, ampak v odnosih. Vemo, da število sledilcev na Facebooku ali všečna pozicija na Googlovi iskalni shemi ni ultimativni cilj, ampak danes nujni digitalni vzvod za dosego tistega, kar je skozi leta ostalo nespremenjeno – uspešnih poslovnih rezultatov.

Smo high performance agencija in naročnikov strateški partner za vse, kar je povezano z digitalnimi platformami. Spoznajte nas preko dobro zastavljenih in uspešno izpeljanih projektov.