Organizacije podpiramo pri ustvarjanju in razširjanju njihovih zgodb o trajnosti z zunanjimi in notranjimi deležniki, vključno z naročniki, zaposlenimi, novinarji in partnerji.
Strategija
Oblikovanje strategije
Pomagamo vam pri izgradnji zgodbe vaše blagovne znamke in pridobiti zaupanje naročnikov. Začnemo s strateškim načrtovanjem, identificiramo vprašanja, ki so najpomembnejša za vas in vaše deležnike. Ustvarimo tudi prilagojeno rešitev za doseganje specifičnih kazalcev uspešnosti in ciljev.
Da ustvarimo strategijo,
- naredimo tržno raziskavo,
- lociramo in analiziramo izzive,
- prepoznamo in postavimo cilje ter ključne kazalce uspešnosti,
- se povežemo z deležniki in
- oblikujemo sporočilo.
Kampanja
Izvajanje kampanje
Skupaj aktiviramo vašo blagovno znamko. Naše izhodišče je pridobivanje vpogleda v vedenje vašega občinstva, ki mu sledi natančno načrtovanje kampanje in oblikovanje sporočila. Ne pozabimo niti na merjenje in vrednotenje rezultatov, ki jih uporabimo za izboljšanje komunikacijskih prizadevanj.
Za izvedbo kampanje
- dobro spoznamo vaše občinstvo,
- določimo cilje,
- izberemo metode komuniciranja (oglaševanje, PR, konferenca, delavnica …), kanale in dejavnosti,
- oblikujemo ključno sporočilo,
- izvedemo kampanjo in
- izmerimo ter ocenimo uspešnost.
Vsebina
Ustvarjanje vsebine
Z mislijo na trajnost ustvarimo kreativne vsebine, ki bodo privlačne za vaše občinstvo, z izbiro prave oblike in orodja pa poskrbimo za vidnost ter dostopnost te vsebine. Proces običajno vključuje dve fazi: načrtovanje in ustvarjanje vsebine.
Ustvarjeno vsebino dostavimo v obliki
- oglaševanja,
- UX-oblikovanja,
- vzdrževanja in posodabljanja spletnih mest ter SEO,
- vzdrževanja in upravljanja družbenih omrežij,
- ustvarjanja blogov,
- pisanja člankov,
- fotografij in ilustracij,
- videoposnetkov in
- komunikacije po elektronski pošti.