Keyvisual

Organizacije podpiramo pri ustvarjanju in razširjanju njihovih zgodb o trajnosti z zunanjimi in notranjimi deležniki, vključno z naročniki, zaposlenimi, novinarji in partnerji.

Strategija

Oblikovanje strategije

Pomagamo vam pri izgradnji zgodbe vaše blagovne znamke in pridobiti zaupanje naročnikov. Začnemo s strateškim načrtovanjem, identificiramo vprašanja, ki so najpomembnejša za vas in vaše deležnike. Ustvarimo tudi prilagojeno rešitev za doseganje specifičnih kazalcev uspešnosti in ciljev.

Da ustvarimo strategijo,

  • naredimo tržno raziskavo,
  • lociramo in analiziramo izzive,
  • prepoznamo in postavimo cilje ter ključne kazalce uspešnosti,
  • se povežemo z deležniki in
  • oblikujemo sporočilo.
Primeri trajnostnih strategij
Expertise Image 1

Kampanja

Izvajanje kampanje

Skupaj aktiviramo vašo blagovno znamko. Naše izhodišče je pridobivanje vpogleda v vedenje vašega občinstva, ki mu sledi natančno načrtovanje kampanje in oblikovanje sporočila. Ne pozabimo niti na merjenje in vrednotenje rezultatov, ki jih uporabimo za izboljšanje komunikacijskih prizadevanj.

Za izvedbo kampanje

  • dobro spoznamo vaše občinstvo,
  • določimo cilje,
  • izberemo metode komuniciranja (oglaševanje, PR, konferenca, delavnica …), kanale in dejavnosti,
  • oblikujemo ključno sporočilo,
  • izvedemo kampanjo in
  • izmerimo ter ocenimo uspešnost.
Primeri aktivacijskih kampanj
Expertise Image 2

Vsebina

Ustvarjanje vsebine

Z mislijo na trajnost ustvarimo kreativne vsebine, ki bodo privlačne za vaše občinstvo, z izbiro prave oblike in orodja pa poskrbimo za vidnost ter dostopnost te vsebine. Proces običajno vključuje dve fazi: načrtovanje in ustvarjanje vsebine.

Ustvarjeno vsebino dostavimo v obliki

  • oglaševanja,
  • UX-oblikovanja,
  • vzdrževanja in posodabljanja spletnih mest ter SEO,
  • vzdrževanja in upravljanja družbenih omrežij,
  • ustvarjanja blogov,
  • pisanja člankov,
  • fotografij in ilustracij,
  • videoposnetkov in
  • komunikacije po elektronski pošti.
Primeri ustvarjanja vsebin
Expertise Image 3